Nyhedsarkiv

Klubmesterskabet 2020 - Tilmelding åben!
af BMS Skak     8/9-2020

Så forsøger BMS Skak igen at afvikle årets Klubmesterskab! I foråret måtte vi afbryde mesterskabet da Danmark lukkede ned pga. Corona, men nu håber vi at turneringen kan gennemføres - naturligvis under de forhold, som vi skal indordne os under, bl.a. mht. afspritning og afstand. Vi har plads til 24 spillere, og forventer at spille turneringen - ikke i vores klublokaler, men i de tidligere benyttede lokaler på Tapeten.

Tilmelding til BMS Mesterskabet (2) 2020 kan findes via link'et her (eller i menuen), og første runde spilles tirsdag d. 29. september!

http://turnering.skak.dk/TournamentActive/Details?tourId=26585